Z jakých druhů reklam můžete vybírat pro svou firmu?
Marketingových metod je snad nekonečně mnoho. Některé jsou tak staré, jak marketing sám a s různými obměnami se využívají neustále. Jiné jsou poměrně nové a přizpůsobují se tomu, že potencionální zákazníky je stále složitější reklamou zaujmout. Je to kvůli přeplněnosti různých médií informacemi a také kvůli velkému množství konkurence.
Pojďme se podívat na některé typy marketingu, které možná neznáte.
Guerillový marketing
Tento marketing by mohlo vystihnout několik slov. Nečekaný, útočný, krátkodobý. Tento styl marketingu je oblíbený především pro to, že je levný. Cílem takového marketingu je strhnout na sebe masivní pozornost a poté se stáhnout pryč. Většina takových marketingových kampaní, pokud jsou správně provedené, se stávají virálními a o další propagaci se postará internet a sociální sítě.
Inbound marketing
Tento typ marketingu se ze všeho nejvíce soustředí na to, aby zákazníci, které se podaří firmě získat, se stali zákazníky spokojenými. Tímto způsobem si zajišťují sami sobě tu nejlepší reklamu, a sice, že je zákazníci budou dle vlastních dobrých zkušeností doporučovat dále. Dbají především na zajímavý obsah webových stránek, představování přínosu jednotlivých produktů pro zákazníky a dále kladou důraz na to, aby komunikace zákazníka s prodejcem nebyla jednostranná, ale aby mohli své říct obě dvě strany.
Contextual marketing
Tento marketing spadá pod oblast online marketingu. Cílem této metody je, že se lidem zobrazuje přesně cílená reklama, která je sestavena na základě toho, jaké výrazy vyhledávali nebo na které odkazy klikali v rámci prohlížení internetových stránek. Na základě takové metody by mělo dojít k tomu, že by uživatelé brali reklamy méně jako obtěžující a docházelo by k více proklikům na stránky inzerenta.
Reklamní předměty
Skvělým způsobem marketingu jsou reklamní předměty. Tenhle způsob tu byl ještě dříve než online marketing a jeví se stále jako velice účinný. Necháte si jednoduše na různé reklamní předměty natisknout logo vaší firmy, název nebo cokoliv jiného. Vybírat můžete z mnoha věcí, od reklamního textilu, přes reklamní elektroniku až po reklamní psací potřeby.