Na čem záleží při tvorbě e-shopu
Na funkčnosti
Můžete mít vzhledově úchvatný a zajímavý web, který již na první pohled okouzlí téměř každého, kdo se na něj začne dívat, jenže pokud se začne „sekat“, při načítání zkolabuje, bude se načítat deset minut, a ještě s problémy, anebo nebude dobře čitelný na jiném zařízení například na tabletech či na mobilních telefonech, pak vám v podstatě nebude k ničemu. Proto se vyplatí spoléhat na odborníky, kteří vytvoří rychlou, spolehlivou a responsivní prezentaci, s níž můžete vyrukovat do světa.
Na grafickém zpracování
Zapomeňte na webové stránky, které si lidé vytvářeli sami v primitivním HTML kódu v polovině devadesátých let, doba již značně pokročila a tento způsob tvorby webových stránek je natolik zastaralý, že odradí každého, kdo jej spatří. Vývojáři webových stránek se zabývají poměrně do detailu a velmi precizně i grafickou úpravou. Mohou vám navrhnout více řešení a vy si z nich vyberete to, co vás nejvíce osloví.
Na obsahové stránce
Nesmíte rovněž zapomínat na obsah webu. Forma je sice důležitá, ale obsah je přímo klíčový. Nádherně vybarvené stránky plné úchvatných animací, kde se však lidé nic nedozví, jsou rovněž na nic. Proto byste měli mít o obsahu webu a o podkladech pro jeho tvorbu jasno ještě před oslovením specializované firmy. Případně se s ní lze dohodnout, že budete podklady dodávat průběžně včetně např. produktových fotografií pro e-shopy.
Na SEO
Problematika SEO řeší vaše zviditelnění pro vyhledávače, kde byste v ideálním případě měli být v popředí. Pokud SEO v Praze zanedbáte, anebo nemáte zájem o PPC reklamu v Praze, většina vašich potenciálních klientů se o vás vůbec nedozví a zapadnete kamsi do neznáma a bude vám připadat, že vaše snažení skončilo v odpadkovém koši. A naopak, bude-li SEO dobře zvládnuté, bude velmi pravděpodobné, že si vaše služby či výrobky lidé začnou objednávat ve velkém počtu.